בובות לגיל שלוש

>> יום חמישי, 7 באפריל 2011

בגיל שלוש משחק עם בובות הופך להיות הרבה יותר יצירתי, דמיוני והילדים מחפשים כל מיני אביזרים שישלימו את חוויית המשחק. למשל: כסא, עגלה, שמיכה, פריטי לבוד וכדומה.
בני /  בנות שלוש משחקות עם בובות תינוקות בהלבשה, האכלה, בקבוק ומוצץ, ואף מנסות להלביש בובות בבגדים קטנים. בגיל זה אפשר לקנות לילדים בגדים להלבשת בובות, שהם לא תמיד יצליחו להלביש בעצמם, אמנם. עגלת בובה או אוטו וכדומה.
בגיל זה ילדים קטנים אוהבים לעשות אמבטיה עם צעצועים, ואפשר לקנות בובת פלסטיק פשוטה, שאפשר להכניס לאמבטיה, כדי לרחוץ אותה, לחפוף לה ראש וכדומה.ץ
אפשר גם לקנות אמבטיית פלסטיק קטנה לבובות הכוללת אביזרים קטנים לבובות כמו ברווזי גומי, בקבוקים קטנים כדוגמת שמפו וסבון, ספוג רחצה קטן, מגבת לבובה וכדומה.
בגיל שלוש ילדים קטנים רואים טלויזיה ונחשפים לתוכניות ילדים הכוללות דמויות ומותגים שונים, למשל: דורה, תותית, בוב הבנאי וכדומה.
בגיל זה הילדים יבקשו, אם יראו בחנות, בובה של דורה, של בוב הבנאי, של סמי הכבאי, בובת תומס הקטר, בובת טלטאביז, בוה של מאקה פאקה וכדומה.
דמויות אלה מתחילות לעניין אותם וכשהם רואים בובות בדמויות שהם מכירים בחנות, הם נמשכים אליהן.
בובות של דמויות מסוימות הן חביבות ומתוקות, אך כמובן גם יקרות מאוד. הילדים אוהבים אותן ונהנים לשחק בהן, אך אין זה אומר שהם משחקים עם בובות ממותגות יותר מאשר עם בובות רגילות, ולפעמים ההפך הוא הנכון.
בובות פשוטות של חיות או תינוקות, מספקות, פעמים רבות, אפשרויות רבות יותר למשחק ודמיון, והילדים יכולים לבטא את כל היצירתיות שלהם במשחק עם בובות פשוטות מאוד, וכמה אביזרים.
בנות שלוש יתחילו לגלות עניין במשחק עם בובות אופנה, כדוגמת בובות ברבי או בראץ, מוקסי גירלס ודומיהן.
בגיל שלוש הן בקושי מצליחות להלביש את בובות האופנה הקטנות, ופעמים רבות ישובו לשחק עם בובות התינוקות הרגילות שלהם, שאותן אפשר להסיע בעגלה ולטפל בהן.
בובות האופנה, בובות ברבי ודומיה, אינן בובות תינוקות שאפשר לשאת, לטפל בהן ולחתל אותן. בובות אופנה נועדו למשחק קצת אחר, הכולל טיפוח, משחק דמיון של עבודה, תחביבים, הלבשה, סירוק, מסיבה וכדומה.
בגיל שלוש בנות יתחילו לגלות עניין במשחק עם בית בובות ואביזרי בובה כמו רהיטים קטנים לבובות, תפאורה קטנה וכדומה. עניין זה רק יגדל בסביבות גיל 4-5 ויעסיק את הבנות גם במשחק משותף עם חברות אחרות.
בובות לפעוטות גיל שנתיים
בובות

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP