בובות לפעוטות בני שנתיים

>> יום שני, 4 באפריל 2011

בגיל שנתיים מתחילים הפעוטות לשחק עם בובות בכל מיני משחקי דמיון. זה יכול להיות משחקים עם בובות של חיות, אותן בובות שליוו אותן בגיל שנה, ושימשו בעיקר לשינה או קישוט, מתחילות לקבל תפקיד משמעותי יותר במסגרת המשחקים.
פעוטות יתחילו לגלות עניין בהסעת בובה בעגלה, משחקי דמיון כמו האכלת בובה, טיול עם בובה, משחק גן חיות עם בובות החיות ועוד.
בגיל שנתיים, ילדות יתחילו לגלות עניין במשחק עם בובת תינוק, וזה זמן טוב לקנות בובה ועגלה, למשל.
בובות תינוקות מצויות בחנויות במגוון מסחרר למדי. בובות תינוקות בנים או בנות, בובות תאומים, אביזרים לבובות כמו אמבטיה, כסא אוכל, עגלה, מנשא, מיטת בובת תינוק, בקבוקים, מוצצים, חיתולים לבובות, בגדים לבובות, שמיכות ועוד.
פעוטות בני שנתיים אינם מסוגלים עדיין להלביש בובות בעצמם, אך הם יכולים להסיע בובה בעגלה ויגלו עניין בלטפל בבובה: להשכיב את הבובה לישון, להושיב אותה על כסא, להאכיל אותה, לתת לבובה בקבוק או מוצץ וכדומה.
בגיל שנתיים מתחילים הילדים לשחק משחקי דמיון בעזרת בובות של חיות או של תינוקות כמו: הבובה חולה, צריך לקחת אותה לרופא, צריך לתת לבובה תרופה, הבובה עייפה ורוצה לישון. שרים שירי ערש לבובה, עורכים מסיבת יום הולדת לבובה, עורכים ארוחה לבובה, לוקחים את הבובה לטיול ועוד.
הפעוטות לומדים מעולמם הפרטי ומשליכים מניסיונם על המשחק עם בובות. למעשה, מי שיש לו ילדים קטנים, יודע עד כמה המשחק עם בובות בגיל זה יכול להיות מרתק.
ילדים יכולים לגלות דמיון ויצירתיות מדהימים בכל הקשור במשחק עם בובות. הם יסדרו מספר בובות על כסאות קטנים ויכריזו: הרכבת עוברת!
יאספו את כל בובות החיות ויסדרו אותן במרכז הסלון, ויצרו גן חיות. יבנו אוהל משמיכה ויכניסו את כל הבובות למאהל המאולתר, יארגנו מסיבה לבובות או ארוחה.
בעיקר, נהנים הפעוטות לשאת בובות חיות ובובות תינוקות ממקום למקום. מהבית לאוטו, לגן, לסבתא, וכמובן בתוך הבית מחדר לחדר וכלל פעילות שהם עושים.
בובות
משחק הלבשת בובות מתנה ליום האם

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP