בובות לבנות 4

>> יום ראשון, 10 באפריל 2011

בובות לבנות בנות נחלקות לשני סוגים.
בגיל 4 ילדות עדיין משחקות עם בובות תינוקות, עגלות בובה, טיפול בבובה, אמבטיה, טיול וכדומה.
ילדות בגיל 4 עדיין אוהבות לשחק עם בובה אהובה שאותה הן נושאות ממקום למקום, כדוגמת בובות תינוקות, בובות של חיות, בובות פרווה, בובות חיבוקי ודומיהן.
אך בגיל 4 ילדות גם מתחילות לשחק עם בובות אופנה, כמו בובות ברבי, מוקסי גירלס, בובות בראץ וכדומה.
כמו כן, בגיל 4 בנות מתחילות להתעניין בבובות איסוף קטנות, כמו בובות פט שופ, בובות סילווניאן, בובות וובקינז, אוגרי זוזו, בובות איסוף פינגווין, גוגוס וכדומה.
בגיל 4 בנות גם יאהבו לקבל בובות של כל מיני דמויות מוכרות מתוכניות טלויזיה לילדים, או מסרטי קולנוע. למשל, בובה של תותית, בובה של דורה וכדומה.
גיל 4 הוא ללא ספק הגיל שבו ילדות מתחילות ליהנות לשחק עם בובות אופנה, כמו ברבי. בגיל 4 הן כבר מסוגלות להתחיל להלביש את הבובות בבגדים הקטנים, לאבזר בפריטי אופנה ולשחק עם רהיטים של בובות ובכל הקשור במשחק עם בובות שאינן תינוקיות.
בגיל 4 ילדות יתחילו לשחק בהתלהבות עם בית בובות, מכיוון שעד עכשיו הן לא תמיד הסתדרו עם כל הפריטים הקטנים, והעדיפו משחק עם בובות גדולות ואביזרים גדולים.
כשהן מתחילות לשחק עם בובות קטנות יותר, הן מגלות עניין במשחק משותף עם חברות בבית בובות, בית ברביות, בריכה לבובות, רהיטים, מטבח לבובות וכמובן פריטי אופנה רבים, נעליים, תיקים ואיפור שאפשר להחליף לבובות אופנה.
אפשר לראות ילדות בגיל זה נפגשות לשחק, מוציאות את כל הבתים, הרהיטים, הבגדים והקישוטים של בובות הברבי שלהן, מסדרות הכל בחדר ומכריזות על משחק "תצוגת אופנה", "תחרות יופי", "בית", "לונה פארק" וכדומה.
בגיל 4 לרוב הילדות לא ממש משנה איזו בובת אופנה הן מקבלות, הן בעיקר רוצות שתהיה לה שמלה של נסיכה או בלרינה, והן אוהבות סטים של בגדי בובות להחלפה, נעליים צבעוניות וחלקי לבוש שאפשר להוסיף, כמו ג'קט, חצאית, תכשיטים קטנים, שעון, שרשרת וכדומה.
האמהות פחות משתגעות על כל הפרטים הקטנים הללו, אך בהחלט משתגעות מפיזורם של כל החלקים הקטנים בבית. לאמהות מומלץ להושיב את הבנות לשעת יצירה, שבה תקשטו קופסת נעליים שאין בה שימוש, תדביקו ותציירו, ובה תשמרו את כל הבגדים של הבובות, התכשיטים והנעליים שתמיד אובדות ונעלמות למרחב זמן אחר. תיהנו!
בובות לגיל 3
בובות

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP