בובות לתינוקות

>> יום רביעי, 4 במאי 2011

בובות לתינוקות בני שנה, אילו בובות מתאימות לגיל שנה או לגיל הרך?
בובות המתאימות לתינוקות בסביבות גיל שנה הן בובות פרווה, בובות רכות של חיות, כמו בובות חיבוקי.
בובות לגיל שנה משמשות בעיקר לקישוט ויצירת אווירה נעימה בחדר, יכולות לשמש גם למשחק, חיבוק ותחושה.
בגיל זה כדאי להעדיף בחירה וקניית בובות פרוותיות, בובות רכות בדמויות תינוקות, פרצופים אנושיים או בובות של חיות כמו דובונים, ארנבון, כלבלב, ג'ירפה וכדומה. התינוקות אינם משחקים עם בובות במובן זה שהם אינם מפעילים אותן יותר מדי, אך הם כן מתבוננים, מחזיקים בובות וכמובן סוחבים אותן ממקום למקום.
בובות לבני שנה יכולות לשמש גם חפצי מעבר, מבחינה זו הן למשל, יכולות לסייע לתינוק להתרגל לסביבה חדשה, בית חדש, מיטה חדשה, שינה, גן או משפחתון וכדומה.
כל צעצוע או משחק שאנו נותנים לתינוקות חייב להיות בטיחותי ויש להשגיח על התינוקות בעת המשחק. בובות רכות ונעימות, אשר משמשות עד גיל שנה בעיקר לקישוט חדר הילדים, יכולות להפוך בהמשך להיות חפצי מעבר, ובגיל השנתיים פלוס, הופכות להיות צעצוע ומשחק לכל דבר, כאשר הפעוטות מתחילים לשחק עם בובות במשחקי דמיון שונים.
כדאי לבחור בובות רכות שהתינוק יכול לחבק או לשאת. בובות גדולות מדי תהיינה בגדר קישוט בלבד ולתינוק יהיה קשה למדי לשחק איתן.
בגיל שנה, תינוקות עדיין אינם משחקים בטיפול בבובות, כך שזה מוקדם לקנות בובות תינוקות.
בסביבות גיל שנה, תינוקות מתחילים להתחבר לחיות ואוהבים לחקות קולות של בעלי חיים, להביט בספר תמונות של חיות או לראות חיות בטלויזיה, בספארי, פינת חי וכדומה.
אם אתן יוצאים לטיול בגן החיות, קחו אתכם בובה של אחת החיות, או כמה בובות של חיות והראו לפעוטות את החיות האמיתיות ואת בובות החיות התואמות. למשל, קוף, הנראה כמו בובת הקוף שהבאתם מהבית.
בובות בדמויות ממותגות, אינן מעניינות את התינוק הקטן, לשמחתנו, ואשפר לדחות את הקניות של בובות מכל מיני מותגים, בובות של דמויות מסדרות טלויזיה וכדומה.
שחקו משחקי הלבשת בובות
משחק אחרון היה: משחק הלבשת נסיכה ורודה

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP