משחק הלבשת נסיכה ורודה - מקסים ומקורי

>> יום ראשון, 1 במאי 2011

משחק הלבשת נסיכה ורודה ומקסימה, משחק יפה ומקורי במראה חמוד כמו שאנחנו אוהבות!
משחק הלבשה של נסיכה שנפתח עם מוסיקה קסומה ונעימה וממשיך בעיצוב בובה נסיכה, שכולו מבוסס על גווני הורוד המתוקים כל כך.
לחצו על כפתור
Play
כדי להתחיל לשחק ולהלביש.
לחצו על כפתור השיער כדי לעצב תסרוקת לבובה: שיער ורוד בהיר, חלק וארוך או שיער ורוד כהה, שיער ורוד סגול בוהק, או ורוד עתיק קצר יותר. ישנה גם תסרוקת צהובה בגוון בננה בהיר ושיער בגוון תכלת, המתאימים לפיות נסיכות.
כדי להחליף שמלות ולבחור מבין מגוון השמלות המקסים שהמשחק מציע: ראשית לחצו על כפתור השמלה. כעת תופיע במסגרת שמלה ורודה ומפוארת, אחת. כדי לראות שמלות נוספות, עברו עם החיצים שבתחתית המסגרת הזו, ותראו שמלות קסומות נוספות.
השמלה הראשונה יפה ביותר: שמלת שכבות מפוארת בגווני ורוד כהה, ורוד בהיר, עם קישוטים צהובים בהירים. עוד מחכות לכן, שמלת ערב בורוד פוקסיה עם שרשרת לבנה ופרח צהוב, שמלת שכבות ורודה עם קישוטי פרחים, שמלה עם סרט גדול ועוד.
לחצו על כפתור הנעליים כדי לבחור נעליים נסיכותיות לבובה שלנו: כל הנעליים ורודות, בעיצובים שונים עם קישוטים מתוקים: נעלי בובה ורודות עם ורדים, נעלי פוקסיה עם קישוט חרוזים לבנים, נעלי בובה עם קשירת פרחים, נעלי עקב בצבע פוקסיה ונעליים אדומות מבריקות.
לחצו על כפתור עם ציור של זר פרחים, כדי לעצב זר פרחים לשיער של הבובה וקישוטי שיער של נסיכה: קישוט פרח ורוד וסגול, קישוטים בורוד פוקסיה משני צדי הראש, זר סגול וורוד עם חרוזים לבנים, זר פרחים לבן או זר פרחים ורוד.
כעת בחרו עגילים, שרשרת או פפיון לצוואר ועברו להתאמת שרביט נסיכה!
שרביט לב שקוף עם כוכב נוצץ, שרביט עיגולים סגול בהיר עם ורוד פוקסיה, שרביט ורד, שרביט יהלום ורוד עם זהב, או שרביט ורוד בהיר עגול עם כוכב גדול במרכז.
זהו, הלבשתם בובה נסיכה, וכעת היא נראית כמו פיה מעופפת. שחקו עוד ונסו עיצובים ושילובים שונים! בהנאה.

שחקו עוד משחקי הלבשת בובות
הלבשת בובת סנפלינג

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP