הלבשת בובה וחברות פיות – משחק הלבשה קסום ומקורי!

>> יום ראשון, 29 בינואר 2012

אל תפספסו את המשחק המיוחד הזה! אני נהניתי ממנו מאוד, מאוד. הרבה הלבשה קסומה ומיוחדת של פיות, בובה קטנה, שרביטי קסמים, פרחים, אבק כוכבים, עלים, כנפי פיה, שמלות ותסרוקות מהממות. מוכנות לשחק?
לפניכם ילדה בובה, שהלכה יום אחד לבית ספר, כאשר בדרך היא הביעה משאלה, שהעולם יהיה מלא ביותר קסם וניסים. בספרים שהיא אוהבת לקרוא ישנם דרקונים, גיבורים וארמונות בעננים, ואילו במציאות יש שיעורי בית... אילו רק היה קצת קסם בעולם, כמו בסיפורי האגדות שהיא כה אוהבת לקרוא... אבל כל זה השתנה, כאשר הבזק של אבקת כוכבים נישא מעליה, והיא הרימה את ראשה, רק כדי לראות להפתעתה הרבה, שלוש פיות קסומות!! מיותר לציין, הן גם היו אופנתיות למדי.
בעזרת העכבר עברו בין סידורי השיער, השמלה / חולצה של הבובה, ותתאימו לה גם צעיף. לאחר מכן, בצד ימין של המסך, תוכלו להלביש ולאבזר גם את הפיות. אתן יודעות אילו סגנונות מרהיבים מחכים לכן במשחק?
בואו נעבור על כמה מהם.
הדבר הראשון והמקסים במיוחד במשחק הזה, הוא באופן מפתיע התסרוקות החמודות מאוד של בובה יפה ומתוקה. כל התסרוקות חמודות מאוד, ואפשר לנסו תסרוקות שונות כל פעם ולהתאימן לבגדים של הבובה. יש לנו פה תסרוקת קארה חומה מתוקה מאוד, עם פוני חלק, תסרוקת דומה אך קצרה יותר בגוון תכלת זוהר, שיער ג'ינג'י מעט פרוע, תסרוקת בלונדינית מתוקה להפליא עם קשת פרחונית, קוקיות מתוקות במגוון צבעים ואורכים ועוד צבעי שיער קסומים עם אביזרי שיער מאוד יפים ומיוחדים. בגדי הבובה כוללים מספר גופיות בדוגמאות פרחים, פסים וצבעים יפים, סט של חולצה עם וסט, שמלות מנוקדות ועוד. לכך אפשר להתאים צעיף יפה, מגוון הצעיפים מרשים ביותר, צעיפים צבעוניים, חלקים, מודפסים, קצרים וארוכים.
בכפתור הפרח האמצעי למטה תוכלו להחליף רקעים.
בכפתורים מצד ימין תוכלו להלביש שלוש פיות קסומות ומתוקות. ראשית בחרו עבורן תסרוקת. שיער הפיות יכול להיות ורוד, סגול, אדום, חום, בלונדיני ועוד צבעים נתון בקוקו, קוקיות, צמות מיוחדות, תלתלים עם רולים יפים, וכל זה עם אביזרי שיער חמודים כמו קשתות וסיכות.
לאחר בחירת עיצוב השיער של הפיות, בחרו עבורן בגדי פיה, שמלות פיה מיוחדות בכל גווני הקשת, והתאימו להן גם כנפי פיה מלכותיים.
בחלקים הבאים תוכלו לבחור לפיות נעליים של פיה, שרביטי קסם, ואפילו את סוג הקסם שהפיות מפזרות, בין השאר: כוכבים, נצנצים, פרחים, עלים, נוצות, בועות סבון, נקודות אור, כוכבי זהב, כוכבי כסף ועוד.
אני מקווה שתיהנו מהמשחק כמוני וחיזרו לשחק עוד משחקי הלבשת בובות, ובדקו את המשחק האחרון שלי: הלבשת בובות אחיות עיצוב שיער וסגנון

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP