הלבשת בובה מחליקה על הקרח

>> יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

סוף סוף מתחיל קצת להתקרר בחוץ, החורף כבר כאן וכולנו מחכים לגשם. הגשם עוד לא ממש מגיע בנתיים, אבל במקומות אחרים בעולם כבר מחכים לשלג. מי יודע, אולי ירד גם אצלנו ונוכל לנסוע לחרמון ולהחליק?
בנתיים, אנחנו יכולות להחליק על הקרח, יחד עם בובה חמודה בדמות מחליקת קרח, שלפניכן.
רוצות להלביש, לאפר ולעצב בובה מחליקה על הקרח? המשחק הזה נועד במיוחד לילדות כמוכן, עם חוש עיצוב וטעם בבגדים, שרוצות להתאים צבעים ואביזרים. אז בואו נתחיל! הלבשת בובה מחליקה על הקרח:
בכפתור השמאלי ביותר תוכלו לבחור תסרוקות. יש המון תסרוקות לבחור מתוכן, אז דפדפו בין כולן ותחליטו לאחר שראיתן את כולן. שיער בלונדיני ארוך וחלק, פזור, או אסוף בגולגול או בתסרוקות אסופות מיוחדות.
תסרוקת בקבוקים עם סרט או קישוט שיער נוצות הדומה לקרח.
בכפתור שלאחריו תוכלו לבחור בין שמלות החלקה על הקרח כדי לעצב בובת מחליקה. זה יהיה שלב קשה, כי המבחר פשוט מסחרר. שמלות מחליקה יפיפיות מחכות לכן, לבנה, אדומה, כחולה עם דוגמאות, סגולה, צהובה, ירוקה ועוד.
מי רוצה להתאים בעצמה את חלקי התלבושת השונים יכולה לבחור בחצאיות מקסימות ולהתאים להן מחוכים , אביזרים ותכשיטים. יש אפילו מכנסיים במגוון די רחב, למי שרוצה ללכת על סגנון של מכנסי החלקה וחולצה תואמת.
כעת בחרו כתר לראש הבובה, וכמובן נעלי החלקה על הקרח שיתאימו לבגדים: לבן, טורקיז, ירוק, צהוב, שחור, אדום ועוד.
בכפתור עם ציור של פתית שלג (הדומה בעצם לפרח) תוכלו להחליף רקעים עבור הבובה, ולבחור בין מסלול החלקה על הקרח או הופעת החלקה על הקרח. שחקו ותהנו, הלבישו בובה מחליקה בבגדים נוחים ויפים.

הלבשת בובות
הלבשת בובת ננסי קטנה

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP