משחק הלבשת בובה קטנה בחצר משחקים

>> יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

משחק הלבשה מתוק ומקסים עם המון בגדים יפיפיים: הלבשת בובה קטנה בחצר משחקים!
הלבישו בובה משחקת בגן, בחצר בארגז החול או בחדר הילדים, בחרו את המקום – כי אתן יכולות לשנות ולהחליף רקעים.
מה שבאמת מתוק במשחק הזה הוא הבובה המקסימה והחמודה הזו, של ילדת גן חמודה שפיזרה את כל הצעצועים שלה...
המון שמלות מתוקות ויפות של בובות, תסרוקות בובתיות וחמודות, גופיות, חצאיות, נעליים וגרביים.
אבל זה לא הכל. משחק הלבשה זה כולל אפילו בחירת צעצועים ושילובם בתוך המשחק ובחירת הבעת הפנים של הבובה: צוחקת, שמחה, מחייכת, בוכה.
איך משחקים הלבשת בובה בחצר גן הילדים?
לפניכם אייקונים רבים בתוך עיגולים. לחצו על האייקון העליון עם ציור השמלה כדי לבחור מתוך מגוון שמלות מתוקות: שמלה אדומה, שמלת טוויג בגווני חום – אפור – ורוד, שמלה בצבע טורקיז עם סרט סגול, שמלה ורודה פרחונית, שמלה כחולה עם צווארון לבן ועוד.
לחר מכן בחרו לבובה נעליים מתוקות מאוד: נעליים ורודות עם נקודות, נעלי בובה סגולות, סנדלים צהובים, נעלי בובה סגולות עם כוכבים, סנדלים ורודים ועוד.
בחרו גם גרביים תואמות בצבעים שונים.
תוכלו לבחור מכנסיים או חצאיות מקסימים ולשלב אותם עם חולצות מתוקות במגוון דוגמאות וצבעים. הלבישו את הבובה הזאת בחולצות הכי אופנתיות שיש: חולצת פרפר כתומה, גופיה עם סרטים ורודים, חולצה לבנה עם פרח צבעוני ועוד.
מבין התסרוקות שתוכלו לבחור לבובה: קוקו חום עם פוני וקוקיה ירוקה, שתי קוקיות בלונדיניות עם פוני וקוקיה ורודה, קוקו בלונדיני גבוה עם קוקיה כתומה, שיער חום פזור עם פוני, שיער ג'ינג'י גלי ומתוק בקוקו עם פוני וקוקיה ורודה, תסרוקת תינוקית מתוקה בשיער חום עם פוני קטן אסוף מעלה בקוקיה ורודה, תלתלים ג'ינג'ים עם קשת ורודה וציורי כוכבים או שתי קוקיות שחורות עם פוני ואביזרי שיער אדומים, שהולמים מאוד את השמלה האדומה.
לאחר שסיימתם להלביש את הבובה, בחרו לה רקע באייקון עם ציור כוכב: חצר גן הילדים וארגז החול מלא הצעצועים או חדר משחקים עם המון צעצועים וברווז מתרוצץ.
אייקון עם סמל של דובי ישמש אתכן להחלפת צעצועים שהבובה מחזיקה: דובי קטן, בובה, תוף, ארנבונים ועוד.
הלבישו בובה, בחרו לה תסרוקת, צעצועים ונעליים. הלבישו, נסו שילובים שונים ושחקו שוב! כל הכיף זה לנסות ולהחליף סגנונות איך שבא לכן. בהנאה!

הלבשת בובה קטנה לגן

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP