בובות: אתר הלבשת בובות - ברוכות הבאות!

>> יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

ברוכות הבאות אל הבלוג החדש שלי: בובות, אתר הלבשת בובות, משחקי בנות וכל מה שבנות אוהבות. משחקי איפור, בישול וסיפורים על בובות חדשות, צעצועים וסדרות, שירים ועוד.
כל מה שאפשר לחלום עליו וכל סוג של בובה שאתן אוהבות תוכלו למצוא כאן.
בבלוג בובות תוכלו למצוא את כל הבובות האהובות עליכם: הולי הובי, ברבי, בראץ, מוקסי גירלז, פט שופ, בובות דיסני, בובות נסיכות, בובות של ניקי, בובות פרווה, וובקינז, ביני בייביז, הלו קיטי, ווינקס, תותית, דורה ועוד ועוד.
על מה תוכלו לקרוא כאן? על בובות אופנה, בובות ישנות וחדשות, בובות יקרות לעומת כאלה זולות או כאלה שאפשר אפילו להכין לבד בבית.
איך להלביש בובות, חידוש בובות ישנות, המון משחקים של בובות: משחקי אונליין של הלבשת בובות, הלבשת ווינקס, הלו קיטי, הלבשת בובות של פיות, מוקסי גירלז ועוד.
איפה קונים בובות מיוחדות? למה ילדים משחקים עם בובות תינוקות? לאן נעלמה בובות חיבוקי ואיפה אפשר להשיג בובה של תינוק במבה?? איפה קונים בית בובות או איך מכינים בית בובות לגמרי לבד? איך מכינים תיאטרון בובות ותופרים בובות בד בעצמכן? איפור בובות אמיתיות - המלצות למשחקים אמיתיים ולא רק ברשת.
ועוד:
מיהן בנות טוטאלי ספייס, אוסף בובות פיות הכי מקסים שיש, משחקי הלבשת פיות ונסיכות, איפור בובות והכי חשוב: האופנה!
להלביש בובות יפות מאוד באופנה מדהימה ועיצובים שמתחשק לשים ישר בארון הבגדים הפרטי...
אל הבלוג יועלו תמונות ומידע על סדרות של בובות אופנה, של בובות פרווה מכל מיני סוגים, גם בובות ישנות: בובות טלטאביז, בובת בארני, בובות הולי הובי... וגם בובות חדשות: בובות הלו קיטי, מוקסי, פטשופ, הרבה פיות ועוד הרבה יותר בובות אופנה מדליקות וחדשות.
החלק הכיפי מוקדש כאן למשחקים. תוכלו למצוא כאן משחקי הלבשת בובות יפות, הכי יפים ברשת, מכיוון שאני בוחרת אותם אחד אחד, באופן אישי. הכללים שלי הם:
משחקי הלבשת בובות חייבים להיות יפים.
משחקי הלבשת בובות חייבים להיות נוחים להלבשה ומשחק: גרירת פריטים והדבקה אוטומטית, או הלבשה בקליק. כל מה שמסובך יותר מזה, קרוב לוודאי שלא ייכנס.
הלבשת בובות חייבת לכלול פריטי אופנה מקסימים ובגדים יפים כדי להיות משחק מהנה. המשחקים באתר זה יהיו משחקי הלבשה שכוללים בגדים יפים במיוחד, מיוחדים, אופנה מגוונת והרבה אקססוריז ואביזרי אופהנ משלימים.
משחקי הלבשת בובות יפות צריכים להיות בדיוק כאלה: בובות יפות. כלומר, ציורים יפים, גרפיקה טובה, עיצוב משכנע וצבעוני, רקעים חמודים ומדליקים, ובקיצור שיהיה כיף לשחק.
העדיפות שלי היא תמיד למשחקי הלבשת בובות או פיות שכוללים גם איפור, שיער או מייקאובר מסוג אחר.
כמו כן תוכלו למצוא כאן משחקי בובות אחרים כמו: איפור, תסרוקות, בישול, לקים, צביעת ציפורניים או משחקי בובות מגוונים ולא רק הלבשה. למשל, צביעת בובות, פאזלים, משחקי זיכרון, משחק אסטרטגיה, מהירות או יצירתיות.
ברוכות הבאות ושיטוט נעים באתר בובות!

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP