הלבשת בובות אופנת פרחים

>> יום רביעי, 15 ביוני 2011

הלבשת בובות חמודות, באופנת פרחים! משחק הלבשת בובות שכולו יופי, צבעוניות ופריחה! מה מתאים יותר לעונה היפה הזו, שבה השמש יצאה לחייך אלינו, והרחוב נמלא צבעים בוהקים, של בגדים, איפור, עיצוב וכמובן – טבע. צבעי הטבע בעונה זו זוהרים באור השמש, ורגע לפני שנמאס לנו ממנה וחם מדי, אפשר ליהנות ולחגוג את הצבעוניות המדהימה הזו.
לפניכן שתי בובות מקסימות.
לצד כל אחת מהן אייקונים – כפתורים לבחירת פריטי לבוש, תכשיטים, עיצוב שיער ועוד.
איך משחקים הלבשת בובות באופנה פרחונית?
בוחרים באייקון הרצוי, מקליקים עליו ומחליפים עיצובים: תסרוקות מגוונות, צבעי שיער עזים ומבריקים, מיוחדים כמו: סגול חציל, כחול כהה, בלונד, כתום ועוד. עיצוב השיער משתנה, מתולתל, חלק, קצר, ארוך וכולי.
בגדי הלבשה פרחוניים, עם הדפסי פרחים או בשילובי פרחים, מחכים לכן להלבשת הבובות:
שמלה תכולה עם פרחים גדולים וחגורה לבנה, שמלה ורודה בהירה עם פרחים, שמלת ערב שחורה ארוכה עם הדפס פרחים אקזוטי בכחול וירוק, שמלה סגולה ארוכה עם פרח גדול במרכז, שמלת מיני מתרחבת בגווני ירוק, כחול וסגול כמו גווני נוצות הטווס. ישנה גם שמלה אדומה ארוכה עם פרח גדול במרכז, שמלת ערב שחורה עם הדפסים פרחוניים בגווני סגול וורוד, שמלה קצרה עם הדפסי פרחים בגווני סגול, כל השמלות בעלי צבעוניות מרשימה.
שמלות יפות נוספות במשחק: שמלה ירוקה עם פרחים צבעוניים, שמלה ורודה מודפסת פרחים, שמלה בגוון בורדו עם פרח גדול על הכתף, שמלת ערב לבנה עם הדפסי פרחים רכים ובהירים בגוון תכלת ועוד.
השמלות מרשימות, ישנם פריטי הלבשה רבים להתאים לכל תלבושת, כפי שמיד תיווכחו.
אם אינכן רוצות להלביש בובות בשמלות, אתן יכולות להרכיב תלבושות בעצמכן! בחרו חצאיות וחולצות או גופיות, והתאימו צבעים ודוגמאות לפי טעמכן האישי.
מצאתי כמה חולצות נהדרות במלתחה של שתי הבובות הללו: חולצה כתומה עם הדפס רטרו של פרחים, גופיות פרחים מעוצבות בגווני אדום, סגול, כחול, חולצות פרחים ורודות, אדומות ועוד.
ניתן להתאים לכך בקלות אחת מהחצאיות הפרחוניות: חצאית לבנה עם פרחים סגולים, חצאיות ג'ינס בצבעים שונים, חצאיות פרחים בכל הצבעים.
חלק מהחולצות בעלות עיצוב מקורי ומיוחד, ואפשר לשלב גם טייצים פרחוניים ויפים, להשלמת המראה.
לפני שנסיים את מלאכת הלבשת בובות הפרחים שלנו, לא נשכח לאבזר אותן באביזרי שיער פרחוניים וצבעוניים! לרשותכן מבחר אביזרי שיער יוצא מן הכלל:
קשת בצבע פוקסיה עם פרח גדול בצד, קשת פרחונית כתומה כמו שמש קיצית, פרחים כחולים לשיער, פרחים אדומים, קשת מודפסת פרחים, חרציות צהובות לשיער, ורדים ורודים ועוד המון קישוטי שיער.
ישנן גם תכשיטים, כי הלבשת בובות אינה מושלמת בלי כל הקישוטים הנלווים! שמחתי לגלות שגם התכשיטים במשחק זה, מלאים פרחים, והם גדולים ונראים היטב.
למשל, שרשרת צמודה עם פרח, סט שרשרת פרחים וצמיד פרח תכלת, עגילי פרחים, חרוזים צבעוניים ועוד.
לסיום, בחרו נעליים. כל הנעליים בעצובי פרחים, עם תוספות של פרחים גדולים בכל הצבעים, או בהדפסי פרחים. אהבתי את נעלי העקב עם הפרחים הגדולים במרכז, עם הפרחים הנקשרים, ואת הסנדלים הצבעוניות.
זהו זה, עשיתן עבודה יפה! הלבשת בובות פרחים קיציות וצבעוניות מושלמת! שחקו והלבישו, נסו עיצובים שונים בכל פעם, שלבו פריטים שונים לפי מצב הרוח!




שחקו עוד משחקי הלבשת בובות! לאחרונה: הלבשת בובות חברות הכי טובות

Read more...

משחק הלבשת בובות חברות הכי טובות

>> יום ראשון, 5 ביוני 2011

רוצות לשחק משחק הלבשת בובות של שתי חברות הכי טובות? שתי בובות חברות יצאו ליום בילוי משותף, ותיכננו יום של כיף ביחד. בין השאר, הן מתכננות לצאת לקניות, לאכול יחד ארוחה טעימה, לטייל וליהנות מהיום.
בואו נלביש אותן, נעצב להן מראה ייחודי משלהן.
המשחק הזה מציע תסרוקות ייחודיות ומקוריות, תסרוקות קצרות מעניינות, תסרוקות ארוכות בגוון בלונדיני גלי, או קוקו בצבע חום כהה ועוד.
דבר נוסף שאהבתי מאוד במשחק, הוא מבחר הנעליים המיוחד. סנדלים אופנתיים, מגפונים וחצאי מגף, נעלי בובה ועוד.
תכשיטים ואביזרים מקוריים: סיכות דש, תכשיטים ואקססוריז חמודים.
התאימו לשתי בובות חברות תלבושת מתאימה, חולצות, חצאיות ומכנסיים שעיצוב מתאים לשתיהן, ולבסוף תוכלו גם להחליף רקע ולגוון.
תיהנו מיום של כיף!

שחקו עוד משחקי הלבשת בובות, הלבשת בובות לג בעומר

Read more...

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP