משחק הלבשת בובות תאומות

>> יום שני, 29 בנובמבר 2010

היום החלטתי לפרסם משחק הלבשת בובות תאומות מיוחד. הלבשת בובות תאומות מתוקות ומקסימות, בחדר הצבעוני והיפה שלהן.
לפניכן שתי בובות תאומות. בבלונים שסביבן, בוצרת לבבות וקשורים בסרטים מרחפים, תמצאו המון פריטי לבוש ואיבזור מתאימים להבלשת תאומות. הלבישו כל בובה בסגנון הנראה לכן, לפי טעמכן. הלבישו בובות תאומות בבגדים זהים, שונים, או באופנה דומה עם שילובי פריטים שונים. כיד הדמיון והטעם האישי שלכן.
בכל בלון תמצאו עיצובים של פריטים שונים. ראשית, בחרו תסרוקת לכל בובה. תסרוקות אסופות, פזורות,ף ארוכות או קצרות, חלקות או מתולתלות בכל מיני צבעים.
כעת בחרו בגדים: לפניכן בלונים הכוללים חולצות, חצאיות, שמלות, נעליים ותכשיטים.
לבסוף תוכלו גם להחליף את הבובה או הצעצוע שכל אחת מהתאומות מחזיקה בידה. לרשותכן דובון בלרינה, בובה, דב פנדה, ארנב או בובה של נסיכה.
נהנתן מהמשחק? משחקי בובות, הלבשת בובות ועיצוב מחכים לכן ומתחדשים כל הזמן, אז חיזרו לבקר בקרוב!

תוכלו למצוא כאן עוד המון משחקי בובות והלבשה: הלבשת בובות
לאחרונה: הלבשת בובה מחליקה על הקרח

Read more...

הלבשת בובה מחליקה על הקרח

>> יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

סוף סוף מתחיל קצת להתקרר בחוץ, החורף כבר כאן וכולנו מחכים לגשם. הגשם עוד לא ממש מגיע בנתיים, אבל במקומות אחרים בעולם כבר מחכים לשלג. מי יודע, אולי ירד גם אצלנו ונוכל לנסוע לחרמון ולהחליק?
בנתיים, אנחנו יכולות להחליק על הקרח, יחד עם בובה חמודה בדמות מחליקת קרח, שלפניכן.
רוצות להלביש, לאפר ולעצב בובה מחליקה על הקרח? המשחק הזה נועד במיוחד לילדות כמוכן, עם חוש עיצוב וטעם בבגדים, שרוצות להתאים צבעים ואביזרים. אז בואו נתחיל! הלבשת בובה מחליקה על הקרח:
בכפתור השמאלי ביותר תוכלו לבחור תסרוקות. יש המון תסרוקות לבחור מתוכן, אז דפדפו בין כולן ותחליטו לאחר שראיתן את כולן. שיער בלונדיני ארוך וחלק, פזור, או אסוף בגולגול או בתסרוקות אסופות מיוחדות.
תסרוקת בקבוקים עם סרט או קישוט שיער נוצות הדומה לקרח.
בכפתור שלאחריו תוכלו לבחור בין שמלות החלקה על הקרח כדי לעצב בובת מחליקה. זה יהיה שלב קשה, כי המבחר פשוט מסחרר. שמלות מחליקה יפיפיות מחכות לכן, לבנה, אדומה, כחולה עם דוגמאות, סגולה, צהובה, ירוקה ועוד.
מי רוצה להתאים בעצמה את חלקי התלבושת השונים יכולה לבחור בחצאיות מקסימות ולהתאים להן מחוכים , אביזרים ותכשיטים. יש אפילו מכנסיים במגוון די רחב, למי שרוצה ללכת על סגנון של מכנסי החלקה וחולצה תואמת.
כעת בחרו כתר לראש הבובה, וכמובן נעלי החלקה על הקרח שיתאימו לבגדים: לבן, טורקיז, ירוק, צהוב, שחור, אדום ועוד.
בכפתור עם ציור של פתית שלג (הדומה בעצם לפרח) תוכלו להחליף רקעים עבור הבובה, ולבחור בין מסלול החלקה על הקרח או הופעת החלקה על הקרח. שחקו ותהנו, הלבישו בובה מחליקה בבגדים נוחים ויפים.

הלבשת בובות
הלבשת בובת ננסי קטנה

Read more...

משחק הלבשת בובת ננסי קטנה

>> יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

משחק הלבשת בובה קטנה בשם ננסי, בובה קטנה ומצחיקה עם המון אביזרים ובגדים מגוונים. מוכנות להתחיל לשחק? יש לכן כישרון עיצוב? האם תוכלו להפוך את הבלגן הזה, לבובה אחת קטנה ומסודרת, עם כמה תלבושות יפות, אביזרי אופנה ומשחק מתאימים וכמובן תסרוקת ונעליים?
אז בואו נתחיל!
הלשונית הראשונה בתפריט מציגה את אפשרויות העיצוב של פני הבובה. פנים, עיניים, פה.
בלשונית הבאה תבחרו תסרוקת: קוקיות קטנות, תלתלים חמודים, קוקו עם סרט אדום ועוד.
לאחר מכן תבחרו מכנסיים, נעליים, חצאיות – התאימו לפי ראותכם, המבחר גדול ותוכלו לשנות בכל עת, כדי ליצור את המראה האהוב עליכן. תוכלו למצוא כאן מכנסיים קצרים, חצאיות קצרות, נעליים, סנדלים ואפילו סנפירים לבריכה!
בלשונית הבאה תמצאו המון חולצות מודפסות, עם סמיילי, לב, סרטים, כפתורים וצבעים שונים.
בלשונית הבאה מצאתי שמלות מקסימות ואפילו תחפושות קטנות ומתוקות כמו: פיטר פן, נסיכות ועוד. בכפתור הבא תמצאו אביזרים משלימים לתלבושת או לתחפושות: כובע של קוסם, מכשפה, כתר, פעמון, ברווז, פפיונים ועוד.
תהנו! משחקי הלבשת בובות נוספים נוספים לכאן כל הזמן, אז שובו לבקר שוב בקרוב!




משחק הלבשת בובה חלומית
הלבשת בובות

Read more...

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP