משחק הלבשת בובה קטנה לגן

>> יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

הלבשת בובה קטנה לגן. הלבישו בובה קטנה וחמודה שהולכת לגן. מוכנות? ראו איזו חמודה. בובה מתוקה שאוהבת לשחק עם בובות, היא עדיין לא יודעת לכתוב את שמה, ובקושי מגיעה לגובה השיש במטבח כשהיא רוצה עוגיות... אבל היא בטוחה שהיא כבר ילדה גדולה. יש לה טעם בבגדים וחוש לאופנה כבר בגילה הצעיר, וכאן אתן נכנסות לתמונה.
רוצות לשחק בביביסיטר ולהתאים לבובה הקטנה בגדים לגן ולעזור לה לבחור הופעה כללית נוחה וחמודה למשחק בגן?
הינכסי לעולם האופנה הצעירה ועזרי לבחור סגנון הלבשה מתאים בעזרת חצאיות שכבות, חצאיות בלון וחולצות תואמות. עוד בארון הבגדים הבובתי תמצאו: מכנסונים קטנים, שמלות מתוקות והרבה אביזרים כדי להתקשט לכבוד בוקר חדש בגן: כובעים, סיכות שיער, נעליים מתוקות ועוד.

בובות

Read more...

מוצרי טיפוח של מוקסי גירלז

>> יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

סדרת מוצרי הטיפוח של מוקסי גירלז פשוט משגעת, יצא לכם לראות?
בובות מוקסי גירלז היפיפיות אמנם חדשות יחסית בשכונה יחסית לבובות אופנה אחרות, אך כבר תפסו להן בארץ פינה של כבוד. חוץ ממשחקים, צעצועים וכמובן שלל בוות מוקסי מהממות ומוצרים ללימודים, סדרת הטיפוח של בובות מוקסי גירלז בהחלט לא מאכזבת, אפילו מרשימה.
מוצרי הטיפוח של מוקסי גירלס כוללים שמפו, מרכך, סבון נוזלי ומתאימים לא רק לילדות, גם נשים יכולות להנות מהריח המעולה והמרקם הקליל, שמותיר את העור רך ומבושם.
הריח אינו מתוק מדי למרות שמדובר בסבונים לילדות, הריח נעים ופרחוני ועיצוב הבקבוקים בהחלט מושך.
סבון נוזלי של מוקסי גירלז באריזה משפחתית עולה כ 20 שקלים ל 750 מ"ל, צבעו ורוד- שקוף ויש לו ריח פרחוני מתקתק אך לא מתוק מדי. הסבון עצמו נעים מאוד. הבקבוק מעוצב על פי כל חוקי בובות מוקסי, כנראה. לא שיש לי מושג אם יש להן חוקים כאלה... אבל הוא נראה כמו קו העיצוב הכולל של בובות מוקסי: אריזה לבנה – ורודה עם ציורי פרפרים ופרחים בצבעי כחול, צהוב, כתום, ורוד, ירוק וסגול. את מרכז הבקבוק מקשטת דמות בובת מוקסי גדולה. חגיגה.

Read more...

חוזרים לבית הספר עם בובות מוקסי גירלס

>> יום שבת, 14 באוגוסט 2010

השנה הבנות יכולות באמת לחגוג. מוצרי חזרה לבי"ס של מוקסי גירלז פשוט משגעים! מה שאני כל כך אוהבת במיתוג של בובות מוקסי גירלז הוא שלל הפרחים המקסימים, הצבעים הרכים והחלומיים, פשוט חגיגה לדמיון.
רקעים יפים בורוד, כתום, אדום, ירוק, טורקיז וכחול עושים את העבודה, בובות מוקסי גירלז נראות נהדר השנה גם על גבי מחברות, מדבקות לספרים, תיקיות, תיקים לבית ספר וילקוטים.
בובות מוקסי גירלז מעטרות השנה מבחר מוצרי חזרה לביה"ס:
מדבקות לספרים ומחברות: כ 7-8 שקלים לחבילה הכוללת 30 מדבקות (3 דפי מדבקות), גוונים ירוק, כתום – ורוד, סגול.
תיקיות פלסטיק עם גומי של בובות מוקסי גירלז: כ 15 שקלים, תלוי היכן קונים כמובן.
ילקוט של מוקסי גירלז: מבית קלגב, עלותו כ 220-250 שקלים, תלוי היכן קונים. ברשת ראיתי מחירים שמתחילים ב 219 שקלים, בחנויות השונות מ 229 שקלים. צבעים: גוונים שונים של ורוד, ילקוט ג'ינס של בובות מוקסי בשילוב ציור מהמם צד את עיני במיוחד.
מה עוד תוכלו למצוא לקראת שנה"ל? מחברות פוליו של מוקסי, תקיי ציור, קלסרים מקסימים של מוקסי על רקע סגול (כ 16 שקלים). תיקי גן עם ציורים של בובות מוקסי מחכים לילדות הגן שהכירו השנה את בובות מוקסי החדשות.

Read more...

בובות: אתר הלבשת בובות - ברוכות הבאות!

>> יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

ברוכות הבאות אל הבלוג החדש שלי: בובות, אתר הלבשת בובות, משחקי בנות וכל מה שבנות אוהבות. משחקי איפור, בישול וסיפורים על בובות חדשות, צעצועים וסדרות, שירים ועוד.
כל מה שאפשר לחלום עליו וכל סוג של בובה שאתן אוהבות תוכלו למצוא כאן.
בבלוג בובות תוכלו למצוא את כל הבובות האהובות עליכם: הולי הובי, ברבי, בראץ, מוקסי גירלז, פט שופ, בובות דיסני, בובות נסיכות, בובות של ניקי, בובות פרווה, וובקינז, ביני בייביז, הלו קיטי, ווינקס, תותית, דורה ועוד ועוד.
על מה תוכלו לקרוא כאן? על בובות אופנה, בובות ישנות וחדשות, בובות יקרות לעומת כאלה זולות או כאלה שאפשר אפילו להכין לבד בבית.
איך להלביש בובות, חידוש בובות ישנות, המון משחקים של בובות: משחקי אונליין של הלבשת בובות, הלבשת ווינקס, הלו קיטי, הלבשת בובות של פיות, מוקסי גירלז ועוד.
איפה קונים בובות מיוחדות? למה ילדים משחקים עם בובות תינוקות? לאן נעלמה בובות חיבוקי ואיפה אפשר להשיג בובה של תינוק במבה?? איפה קונים בית בובות או איך מכינים בית בובות לגמרי לבד? איך מכינים תיאטרון בובות ותופרים בובות בד בעצמכן? איפור בובות אמיתיות - המלצות למשחקים אמיתיים ולא רק ברשת.
ועוד:
מיהן בנות טוטאלי ספייס, אוסף בובות פיות הכי מקסים שיש, משחקי הלבשת פיות ונסיכות, איפור בובות והכי חשוב: האופנה!
להלביש בובות יפות מאוד באופנה מדהימה ועיצובים שמתחשק לשים ישר בארון הבגדים הפרטי...
אל הבלוג יועלו תמונות ומידע על סדרות של בובות אופנה, של בובות פרווה מכל מיני סוגים, גם בובות ישנות: בובות טלטאביז, בובת בארני, בובות הולי הובי... וגם בובות חדשות: בובות הלו קיטי, מוקסי, פטשופ, הרבה פיות ועוד הרבה יותר בובות אופנה מדליקות וחדשות.
החלק הכיפי מוקדש כאן למשחקים. תוכלו למצוא כאן משחקי הלבשת בובות יפות, הכי יפים ברשת, מכיוון שאני בוחרת אותם אחד אחד, באופן אישי. הכללים שלי הם:
משחקי הלבשת בובות חייבים להיות יפים.
משחקי הלבשת בובות חייבים להיות נוחים להלבשה ומשחק: גרירת פריטים והדבקה אוטומטית, או הלבשה בקליק. כל מה שמסובך יותר מזה, קרוב לוודאי שלא ייכנס.
הלבשת בובות חייבת לכלול פריטי אופנה מקסימים ובגדים יפים כדי להיות משחק מהנה. המשחקים באתר זה יהיו משחקי הלבשה שכוללים בגדים יפים במיוחד, מיוחדים, אופנה מגוונת והרבה אקססוריז ואביזרי אופהנ משלימים.
משחקי הלבשת בובות יפות צריכים להיות בדיוק כאלה: בובות יפות. כלומר, ציורים יפים, גרפיקה טובה, עיצוב משכנע וצבעוני, רקעים חמודים ומדליקים, ובקיצור שיהיה כיף לשחק.
העדיפות שלי היא תמיד למשחקי הלבשת בובות או פיות שכוללים גם איפור, שיער או מייקאובר מסוג אחר.
כמו כן תוכלו למצוא כאן משחקי בובות אחרים כמו: איפור, תסרוקות, בישול, לקים, צביעת ציפורניים או משחקי בובות מגוונים ולא רק הלבשה. למשל, צביעת בובות, פאזלים, משחקי זיכרון, משחק אסטרטגיה, מהירות או יצירתיות.
ברוכות הבאות ושיטוט נעים באתר בובות!

Read more...

About this Blog

Seguidores

    © בובות | הלבשת בובות. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP